Josefine Dahl

Josefine Dahl, ja vad kan man säga om en sådan underbar tjej? Det finns så mycket att man inte ens vet vart man ska börja nånstans. Det är först för några månader sen som vi blev närmare kompisar och det är jag riktigt glad över, för hon är verkligen en ur gullig tjej som alltid är glad! Det kommer kännas riktigt tråkigt att vi kommer gå i olika klasser från och med hösten! Men vi kommer ju garanterat ses ändå! Jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva denna tjej, det går inte eftersom att då skulle jag få prata i flera timmar för att det finns så mycket att säga om henne! She's outstanding!
Det finns dock en sak hon är dålig på och det är att uppdatera sin blogg :P. Det måste hon skärpa sig med!
Nu ska jag lämna Jossans blogg. Ha det bra, puss.

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback