I'm still convinced there's no such thing as idealism.

Oj herregud vad duktig jag är som skriver blogg:) nog bara Felicia som läser men ändå;) I alla fall så har dagen varit solig, och mysig, förutom den totalt misslyckade redovisningen hehe, aja orka bry sig, ska nog böra ta fram den maskulina sidan i mig mer, dvs. börja ha attityden: Jag bryr mig inte.  Gud va skönt att bara flyta med, slippa allt det karaktäristiska kvinnliga analyserandet. Det kommer bli ett par otroligt hektiska veckor nu, men fy sjutton va roliga :) älskar när allt är hektiskt på fritiden, man hinner knappt andas innan man ska göra nåt, det är ett exempel på härlig stress! Men bara för att ja antar att det inte är en överväldigande mängd läsare , så måste jag bara göra en lista på störande saker:

- Snarkande människor( Finns det nåt mer avtändande än någon som får tankarna att gå till en tjock gubbe med ölmage och hår på ryggen? Ytterst tveksamt)

-Kritik från ingenstans( Bad jag om kritik? Frågade jag ens om jag kunde ha gjort något bättre? Ne juste. Jag tror att jag vet ganska bra själv med hjälp av en inte alltför svag intuition hur det gick för mig med detta, och vad får dig att tro att jag själv inte är min hårdaste kritiker? Jäkligt irriterande. Rent utsagt onödigt.)

hihi^^ störde mig bara på två saker men måste ju begränsa sig, är egentligen på galet bra humör idag så varför klaga. Skitsamma, eller ska jag säga Jag bryr mig inte`? ;)


                                                   image38
                                                    


                                               
                           







                          
                                


Kommentarer
Postat av: Felicia

Äntligen en lite uppdatering :D haha nejdå det är nog inte bara jag som läser din blogg några till iaf ;) puss (L)

Postat av: Fanny

Nehedu, jag läser den också ;) Haha, "jag bryr mig inte", fan vad klockrent det lät ;D har också börjat använda den attityden.. I alla fall when it comes to geografi :P Hihi. Puss på dig!

2008-05-29 @ 10:09:39
URL: http://fannnnnny.blogg.se
Postat av: Josefine

Fanny: haha ;) eller hur klockrent:P haha ja geografin kan gräva ner sig:P Nu måste jag följa din blogg ju:D!!

2008-05-29 @ 20:14:22
URL: http://josefinelinneadahl.blogg.se
Postat av: Fanny

Haha, mm, gick det bra då? :P För mig gick det sådär. Ja, gör så :D Haha, jag uppdaterar typ flera gånger per dag ibland, det är ju bara att läsa tills du svimmar ;) Puss på dig sötis (L)

2008-05-31 @ 22:57:17
URL: http://fannnnnny.blogg.se
Postat av: emma

nej nu har jag också börjat läsa den :D

2008-08-07 @ 14:44:24
URL: http://johanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback