"I'm about to screw you over, big time"

Mysdag. Började klockan ett då dagen bestod av en enda lektion bild, vilket inte var ansträngande nånstans. Men innan hade jag och söta Kamal varit och ätit tjockt med glass på en parkbänk, sen kom en konstig gubbe som frågade massa saker, de va pedofilvarning så jag ljög, kamal skratta. Jag är dålig på att vara otrevlig även mot skummisar. Sen så va skolan liksom slut, och tänkte åka hem och sola men det jag inser när jag kommer hem är att min plan inte funkar, suck, grannar överallt i trädgårn, ibland önskar man att man bodde i villa men men....dom tittar som om dom aldrig sett en individ med bikini och jag kände bara att jag inte orkade med dessa " Är du helt slapp i huvet"-blickarna. Så sen va jag bara hemma, juste har glömt att säga att jag fick världens bästa telefonsamtal igår, du får mig att tappa andan varje gång, gud vad jag saknat hans röst:) Men nu ska vi ses till sommarn och det kommer bli jätteskoj:)

Men iaf så drog jag även till Malin på kvällen och kom på att vi inte setts på aplänge, och vi pratade om det mesta och hade det mys:P Nu känner jag för film, stockholm boogie haha älska den filmen;) Imorn är det student och krök som gäller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback