" The shape of things to come"

Denna helg har bestått av mest fika på stan med kompisar faktiskt. Både trevligt och i viss mån behövligt. 
 Rätt skönt, tror att man behöver ta de lite lugnt ibland.
 
Men iaf så träffade jag denna lilla filur som jag saknat otroligt mkt, sov över i hennes nya, fina, ubermysiga lägenhet. Asså kan inte beskriva hur satans avundsjuk jag är:/ Flytta hemifrån när man är 16, vilken drömm liksom... men så länge får ja väl känna mig hedrad för att jag va den första kompisen som sov där;) 

         
Helgens skönaste citat--------> Malin Udd: " Killar är som tomten, dom vill bara tömma säcken"

hahahahahah, 
Du lär ju va en av de skönaste människorna i världen:P  
                                   image20
// JosefineLinneaDahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback