Just some thoughts

                                              
                                                

Så en uppdatering skulle inte sitta fel, me know:P Senaste in tha life....hösten är här:) å shit va jag har längtat, alla bara klagar på hösten...jag ser bara fördelar med den. Höst handlar om förändring enligt mig. Allt blir nytt på nått sätt , tex det outstanding höstmodet...shit kliar i shoppingådran så fort man tänker på det:D Längtar efter att dra med en shopping galen kompis(Hanna Öberg) å göra stan;)
Dessutom så är höst mysigt punkt slut. Att man gillar hösten gör en ju för fasen inte till en deprimerande person. 
 
Vad har Josefine mer att säga...hmm klipp på fredag, hoppas bara att jag inte gör om misstaget att klippa för kort igen....:P skulle va typiskt mig;) Måste säga att min klass känns bättre för varje dag som går... tyckte ju att det va värsta fjortis klassen först, men som sagt har så lätt för att döma:P De flesta är helt ok.  Tre veckor i skolan redan...
Orkar ej skriva mer. Men höst är kul, kom ihåg det :D   /// Yo so fine                  
                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback