"Jag är samma nu som då, samma människa ungefär ,fast med lite mera lust sen du var här"

Det är det som är det magiska med Winnerbäck låtar. Han tar orden ur ens mun. Härligt att man äntligen fixade biljett asså;) Ska göra det bästa av konserten, jag går dit för att titta på min idol och sjunga mig hes, hoppas på att träffa sköna människor där:P Tyvärr är det ju på en söndag , va fan tänker man , lägga en konsert på en söndag liksom. Kanske inte klassas som en konsert. Men det borde det. Kan verkligen relatera till så otroligt många låtar att det är skrämmande ibland. 

                                          image21
// JosefineLinneaDahl


Kommentarer
Postat av: p-jossans lover ;)

SKRIIIIIIIV BLOGGG!!!!!!!!!! du e raaaur ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback