Turdag men ändå inte kanske....

shaoo:P jo asså idag har det lätt varit min turdag, asså imorse när jag vaknade så tänkte jag verkligen bara helvetejävlapissfanfucking-torsdag, men sen när man väl kom till skolan va det helt ok. Först fick jag beröm av min svenska lärare för min filmanalys;) Sedan så gick det bra på idrotten. Så det var jättekul:D sen hade vi en geografi lektion på slutet som va något oseriös eftersom ja och D(ubbelmoral)-Sevala satt å drog dåliga skämt hela tiden:D men kul va det iaf:D
Sen blev jag glad igen när jag kom hem för då titta jag på ett supersött avsnitt av one tree hill:P Men nu är jag depp, fan asså det blir då aldrig som man vill....har lust att gråta en skvätt, men nej det ska jag inte, mycket är jag men inte martyr. Så får väl dränka mig i lite trevligt plugg:/  Förvirrande dag...men imorn är det fredag;);) 

                                                 image22


Kommentarer
Postat av: sevala

RAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUR SCRAAAAAAAATCCH ;);)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback