Look at the stars, look how they shine for you

Siri åkte igår vid 10 tiden, var en härlig vecka med en saknad vän och kändes skönt att kunna vara ärliga mot varann:)
Det enda tråkiga var att efter en dag i skolan var jag ungefär lika sällskaplig och levande som en zoombie. Men det var jättekul att ha henne här, så fruktansvärt tråkit att en så fin tjej måste bo 928384352637283 mil bort. Fast än så länge så har det gått bra, ska börja spara pengar så jag kan åka ner på hennes student som är ett år innan min egen:P
Erkänner att jag är grymt avundsjuk att ´hon får ha en sån där astuff hatt på sig, ni vet sån där fyrkantig som dom alltid har i amerikanska komedier....ser så sofistikerat å smart ut;)
Sedan har jag inte gjort så mkt, gårdagen bestod i stort sett av att först och främst beklaga sig över det klena innehållet i min not so fine höst/vinter garderob. Sthlm, nån som är på?

För hör och häpna Josefine har pengar. De ni;)

Dessutom så åkte jag och mami en stund till morfar och mormor, vilket var väldigt mysigt, gash va söta gamla människor är:)
På hemvägen var jag två kaffekoppar och en tröja full av långt katthår rikare:D

Men det va det allt värt. Jaha och idag har jag verkligen inte gjort ett skit, åt frukost för ca en timme sen eftersom mitt fucking fuck alarm på mobilen inte gick igång. Men men ska ändå inte göra nåt spec idag, förutom att duscha kanske, om ja pallar, hahah hörs det att det är lov eller?

Sen ikväll så blir det partaj. Hoppas att Sevala och company kommer in , vore kul att festa med dig mer;) Och du vet vad vi ska göra! BIG PLANS. Måste bara säga att du är en väldigt söt person som man tro det eller ej<kan prata om way more stuffs än hår och geisha med:D <3<3<3 

Allt för mig// JosefineLinneaDahl
                                                                         image26
                                


Kommentarer
Postat av: sevala

hahaha ja, vi har utväcklat vårat prat :) go us!
du är bäst p-jossan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback