"Kan nån tala om varför människor säger saker och agerar på ett annat sätt?"

Så jävla arg trött irriterad. Alltså kan inte sova för att jag bara bubblar av ilska, seriöst vad är ditt fucking jävla problem människa?
Du är lika jävla dålig som dom, fatta det. Vafan säger du en sak och sen ser jag med mina egna ögon, kanske rent av framför mig att du gör på ett annat sätt`?
Det sjukaste är att jag trodde att du, att åtminstonde du skulle stå vid min sida, på min sida som du så genuint( trodde jag) sa den där söndagen för två månader sen.
Antar att vi inte är så lika som jag en gång var dum att tro. Det känns inte alls kul att träffa dig längre, nepp. hahah kan inte göra annat än skratta åt hur jävla naiv jag har varit.

Människor man tror man känner. Människor man litade på, människors händer man skulle ha låtit sitt eget liv vila i

PEOPLE ALWAYS FUCKING LEAVE OR LIE. 
                                 
 I'll never trust again.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback