"Somebody told me hair is cash;)"

Första gången på länge som jag verkligen bara tagit det lugnt, varvat ner och bara tagit det lugnt:) riktit skönt faktiskt.
Sitter och tittar på gamla bilder, åhh saknar mitt hår....haha lite hårfixerad jag är( hur perverterat det nu än låter:S) but i'm not the only one, eller hur Shii:D ! 
      
 Titta liksom! Över tuttish:O:O 

Men nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och känna mig som en riktig pensionär;)  Känns härlit, ibland vill man bara vara gammal tycker jag, då behöver man inte känna sig så torr som är hemma en fredagskväll liksom:P  Har inte uträttat så mkt denna vecka, förutom jobb då, känns bra med lite extra cash, bra att ja fyller så tidigt också då får ja ännu mer:P Finns egentligen inga nackdelar med att fylla tidigt på året...:P Är fan inte långt tills ja fyller nu, 19 januari liksom.... men men kaffe va det.

bye bye// JosefineLinneaDahl

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Brösten växer fram! förövrigt är kaffe sweeet ;D

Postat av: d-sevala

;) u're not the only one liksom ;) asså ärlit sitter där en fredakväll och sörjer sitt hår...hahaha söööt :)

2007-11-11 @ 19:20:06
URL: http://jasarevic.blogg.se
Postat av: hanna

jag tycker inte att du sak sörja över ditt hår, det behövs lite variation ibland och beslutet du tog var riktigt bra, vågat! du är snygg tjejen! :)

2007-11-17 @ 14:11:53
URL: http://handflator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback