"Det värker och ilar, då och då"

Jaha. En helt ok dag i skolan hahahah lite skrattiga jag och favoritblatten varit;) asså skärpning, måste tänka på hur vi framstår.
Men allt va liksom bra tills man gick och fick se skolfotot....asså alla sa i matsalen att jag blev fin, men alltså många i våran klass hade nog glömt linserna hemma :P Säger som jag sa när jag först såg kortet...jag ser ut som ett troll i trollskogen på ett trolligt uppdrag i trolliga kläder....jävla fucking troll. Dö.

Men men annars så va dagen bra:P Förutom att ja nu måste städa hela fucking lägenheten, för att betala av min pengaskuld till min kära mami...men that's life:P
Ikväll blir de nog att dra till nån vän och umgås:)

Anyway.......// JosefineLinneaDahl

Kommentarer
Postat av: favoritblatten

hahahhaha lite kul vi är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback