Jag är inte nöjd förräns jag står där med vetskapen om allt i mina nakna händer

Det är lov. Lov är det.

Det är nu man ska ha sådär kul du vet, kommer du ihåg? 
Nej omställningen från vardag till lov är stor, och sportlov är kort, alldeles för kort för att kallas lov.
Så nu ställer jag inte om mig utan tänker bara tuta och köra, inte anstränga mig för att slappna av för då blir det bara, ja ansträngt. Friheten kommer inte riktigt än, den är i alla fall ännu stulen.

Haha, jag blir inte ens glad för ett lov. Nej ush jag är allt en bortskämd och lat och pessimistisk människa som inte uppskattar de små tingen.

Men ibland behöver man ha en pessimistisk period utan att någon konstant kommenterar och påpekar vilken dålig inställning och attityd man har, men tydligen får man inte det, man ska vara över positiv hela tiden och säga att ALLT är SJUKT roligt. Annars anses man vara en sorglig figur. 

Men va fan se dig om, allt är inte en dans på rosor, alltid. Så låt mig och alla andra få ha en period av pessimistiska tankar, jag lovar det går över. 

Men misstolka inget kära bloggläsare, detta lov ska bli all-time!  Förhoppningsvis fylls det av härliga prat och kiknande skrattstunder med vännerna.
En massa shopping såklart, börjar bli shopaholic-varning på mig..ops. De lär väl komma upp lite mer att göra också. Juste ska ju testa på Yoga  också, nice nice .Så nu önskar ja alla ett sprudlande glatt och bra lov! För som sagt, är lite seg på att uppdatera......

Byebye!/ Josefine

Kommentarer
Postat av: siri

omg, jossan var dte inet du som hatade lars winnerbäck i sommar och tyckte alla som gillade honom var pessimistiska och deprimerade fjortisar?? jag såg minst tre winnerbäck citata där.. hah jag visste att du skulle fånga förnuftet till sist :P menmen du måste kolla med päronen när du kommer hit!! SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-23 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback